Országos szociális alap- és szakvizsga
Országos szociális szakmai továbbképzések
OKJ-s szociális szakképzés
Képzések szociális szolgáltatást végzőknek
Akkreditált továbbképzések
Szociális és gyermekvédelmi működési nyilvántartás
Megrendelhető szociális tan- és szakkönyvek
Felnőttképzési szolgáltatások
Panaszkezelés
Útvonal ide: KÉPZÉS / Panaszkezelés

Panaszkezelés

Panaszkezelési rendszer

A képzések résztvevői számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak anonim benyújtására. A panaszbejelentés lehetőségével kapcsolatos információkat a képzésben résztvevők számára átadott képzési tájékoztatóban rögzítjük.

Az esetlegesen felmerülő panaszokat az ügyféllel kapcsolatot tartó oktató/képzésszervező/felnőttképzési referens dokumentálja, majd döntésre előkészíti (javaslatot tesz intézkedésre) a képzési tevékenységért felelős vezetőnek. A reklamáció jogosságáról, elfogadásáról, valamint a kivizsgálásról és a reklamáció elhárításáért felelős személy kijelöléséről, a végrehajtás határidejéről szintén a képzési tevékenységért felelős vezető dönt. Vitás kérdésekben a döntésbe esetenként be kell vonni az Intézmény jogi képviselőjét.

A panaszkezelés lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést az Intézmény minőségirányítási vezetőjének kell átadni. A reklamációkat és az azok megszüntetésére hozott intézkedéseket a minőségirányítási vezetőnek kell nyilvántartania és elemeznie, aki szükség esetén helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenység lefolytatását kezdeményezi. A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a reklamálót. A tájékoztatás az adott képzési területért felelős vezetőfeladata.

A képzések résztvevői számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak anonim benyújtására. Panaszbejelentést a következő e-mail címen tehet:

Az írásos panasz bejelentéshez használhatja a letölthető panaszlapot. Az ügyfélszolgálatunkon telefonon, és személyesen is megteheti észrevételeit, javaslatait:

 Cím  1134 Budapest, Tüzér utca 33-35.
 Telefonszám  06-1/237-6729
 Elektronikus levelezési cím  
 Weblap cím  
 Ügyfélszolgálat idő  hétfő  900–1200
 kedd  900–1200
 szerda  900–1200
 csütörtök  900–1200
 péntek  900–1200
 szombat  –



Kapcsolódó fájlok:
PÁLYÁZATOK
HIVATALOS KÖZLEMÉNYEK
TÁMOP 5.4.10.
TÁMOP 5.2.9.
TÁMOP 5.2.6.
TÁMOP 5.4.1-12/1.
EFOP 3.1.1.
LEZÁRULT UNIÓS PÁLYÁZATOK
MÓDSZERTANI ARCHÍVUM
KUTATÁSI ARCHÍVUM
ADATBÁZIS
KÉPZÉS